Draag bij aan de vaste lasten van de Moskee

Word Shart donateur!

Ondersteun de Moskee

met de vaste lasten

Shart Machtiging

Doneer via Ideal

Doneer € -

Steun het uitnodigen tot de Islam

Word Dawah Drager

Draag maandelijks bij aan de Dawah

Dawah drager

Het belang van uw Donatie?

Moskee Eenheid krijgt geen enkele subsidie. De moskee is volledig afhankelijk van de contributies, giften en donaties en daarom hebben wij uw steun hard nodig.

Als moskee gemeenschap in Leidschendam is besloten dat elke vaste (volwassen) bezoeker het naar de gemeenschap verplicht zijn bijdrage te leveren. Wij doen dan als gemeenschap een dringende oproep aan elke volwassen moslim die woonachtig is in Leidschendam zijn plicht te doen. Want als u dat niet doet, wie zal het anders doen?

Toon uw dankbaarheid aan Allah door het geld waarmee Hij jou heeft begunstigd uit te geven voor een van Zijn huizen. En denk niet dat jouw rijkdom afneemt door een bijdrage aan de moskee te geven. Het zorgt juist voor een toename en het behoud ervan, zoals onze geliefde profeet (salla Allahoe alaihi wasalaam) heeft gezegd;

“Geld (eigendom) neemt nooit af door (het geven) van sadaqa.” (Moeslim).

De profeet, vrede zij met hem, zegt in dit geval het volgende:

“een ieder die een goede Sunnah in de Islam heeft geïntroduceerd, krijgt de beloning daarvoor en ook de beloning voor het feit dat anderen dit navolgen, zonder dat er iets van de beloning van diegene die de sunnah navolgen afgaat”

U kunt  aanmelden voor de maandelijks bijdrage door onderstaand formulier in te vullen. Ook kunt u langs komen en de bijdrage voldoen bij de penningmeester.

Wilt u eenmalig doneren dan kan dat uiteraard ook via de donatiemodule.

Djazakallahoe ghairan voor uw financiële bijdrage!

Onze Algemene voorwaarden zijn van toepassing op donaties